نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

شمارش معکوس1

1393/2/3 15:07
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

پسرم دل مامانی خیلی گرفته همش میخوام زودتر بیای بغلمو ......


شمارش معکوس شروع شده عشق مامان

امروز 92/4/5 ...........فقط 15 روز دیگه موند

مامانی اصلا باورم نمیشه هر روز داره روز موعودت نزدیک ونزدیکتر میشه


عشقم دوباره با تکون خوردنات زلزله ای تو دل مامانی راه میندازی که دوست دارم اون موقع از خوشحالی داد بزنم بگم دوست دارم پسرم بدو بغل مامانی فدات شم.

وای 20تیر کی میرسه دیگه تحمل دوریه پسرمو ندارم

عزیزم همش از خودم گفتم بابایی هم بدجوری چشم انتظارته همش بهم میگه زود باش پسرمو بده دیگه چقد میخوای نگهش داری

پسرم میخواد بیاد پیش باباش و نمیذاری!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مینا
7 تیر 92 13:48
ممنون گلم . ایشالا که مهیار جونم صحیح وسالم به دنیا بیاد . رقم تاریخ روز شمارت نشون میده که انگار میخوای طبیعی زایمان کنی درسته ؟؟؟




نه عزیزم میترسم!!!

قراره 20 تیر سزارین بشم


عزیزم من اصلا سر در نمیارم آخه 36 هفته میشه 9 ماه دیگه آره؟ پس چرا میگن 40 هفته؟؟؟؟؟؟
مینا
7 تیر 92 14:45
منم خیلی سر در نمیارم . ولی تاریخ روز شمار من از شما کمتره اما 8 روز زودتر زایمان میکنم ولش کن خیلی بهش فکر نکن درست نیست تو این موقعیت ذهن خودمونو درگیر کنیم


آره عزیزم بیخیال
فریبا
7 تیر 92 15:02
سلام مهین جون گوچولومون چطوره چیزی دیگه نمونده جوجه کوچولورو بغلش کنیا.مهین جون میگن بارداری 9ماه و 9 روز ولی این مال قدیماس الان میگن 9ماه باید پربشه هفته 36 یعنی تو تازه وارد اول 9ماه شدی و باید 4هفته دیگه صبر کنی والا من اینجوری شنیدم عزیزم من سارینا رو توی هفته 38 هفته و 6روزبدنیا اوردم یعنی خودش اومد


مرسی عزیزم.
مامان ساتیار
7 تیر 92 16:23
سلام عزیزم.. خیلی لطف کردی، ممنونم .. ایشالله به خوشی و سلامتی مهیار جون بیاد توی بغلت..
با اجازه ، لینکتون کردم..


ممنون گلم.بوس
فریبا
7 تیر 92 23:21
سلام به همه دوستهای گلم دوست جونیا سارینا هم در چشنواره تابستانه شرکت کرده بهش رای بدید البته اگه قابل دونستیدplzzzzzzzzzzzz


چشم عزیزم حتما.
♥متین من♥
9 تیر 92 1:54
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم
کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست)
یه دنیا ممنونم


چشم.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 تیر 92 2:48
عزیزدلم ...
ایشالا که بسلامتی مهیــــــار جوووووون بدنیا بیاد و کلی براتــــ شیطونی کنه ...
ممنون بابت رای دادن ...
مواظب خودت بااااااش ...
راستی ی سواااااااال ...
تو این دوران بارداری حالت تهوع داشتی یا نه ؟؟؟


قربونت عزیزم.
نه نداشتم!!
الی مامی آراد
9 تیر 92 20:06
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون میشم


باشه عزیزم.