نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

آخرین شمارش ساعتی مهیار

1393/2/3 16:17
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیارم

امروز روز بدنیا اومدنته عشقم.

الان ساعت 2 نصف شب و تاریخ 92/4/25

یعنی فقط و فقط............................................9 ساعت مونده قربونت برم.



شاید یه چند روزی دیگه نتونم بیام وبرات بنویسم.

ایشالا به حق این ماه مبارک صحیح سالم میای بغلم نفسم.


دوستت دارم پسرم

روزای خیلی خیلی سختی داشتم تو این 9 ماه ولی به هر حال گذشت ومنم به امید تو پسرم همه رو تحمل کردم که بتونم ازت بخوبی توشکمم مراقبت کنم و خدای نکرده چیزیت نشه.

ایشالا که پسر خوبی برا مامانی میشی و مامانی هم همه ی این سختیا و دردارو فراموش میکنه قربونت برم.

دوست دارم ....بوس.....بوس


عزیزم دلم پر حرف برات ولی دیگه دیر وقته برم یخرده به خودم برسم و بخوابم تا موقع بدنیا اومدنت بی خواب نباشم و همش نگات کنم ناز من.


عشقم بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم

هیچکس نمیتونه حس منو داشته باشه مهیارم

دوست دارم فقط دادبزنم بگم دوستت دارم دوستت دارم پسرم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

SaYa
26 تیر 92 12:59
سلام عزیزم خوبی؟مهیار جون خوبه؟عزیزدلم فکر کنم که تا الان مهیار جون بدنیا اومده باشهفداش بشم ایشالله که قدم نازنینش براتون پر از خیر و برکت هست قطعا عزیزم مهین جون پست 33 تو وبلاگم کد 9 برای توئه عزیزم ناقابله هرچند شاد باشی عزیزدلم
mamane m@ni
1 مرداد 92 16:14
عزیزم تبریک صمیمانه ی منو مانی رو بپذیر پس کی عکسای این شازده رو میزاری
زهره
3 مرداد 92 12:54
سلام ماماني مهيار.الهي الهي... حتما جوجه كوچولوتو گرفتي بغلت انشالله كه همين طوره از ذوق ديدنش ديگه به وبلاگتم سر نزدي اتفاقي اومدم تو وبلاگت.با تموم وجود آرزو مي كنم و از خدا مي خوام دوتاييتون سالم باشيد.مواظب مهيار كوچولو باش.من الان هفته 32 هستم براي لحظه ديدن دخترم لحظه شماري مي كنم.التماس دعا
مامان آینده مهرگان
3 مرداد 92 20:36
عزیرم امیدوارم که نی نی راحت و سالم دنیا بیاد. از الان تولدش رو تبریک میگم. دعا می کنم که هر دوتون سالم باشید و قدم نی نی از روز اول خیر باشه.
بهار
4 مرداد 92 16:15
سلام چرا عکس نی نی تون رو نمیزارید؟؟؟ به وبلاگ ما هم سر بزنید
فریبا
13 مرداد 92 23:54
سلام مهین جون خوبی کجایی دختر دلمون برات تنگ شده ها مهیار کوچولو چطوره بزرگ شده ما منتظر عکساتون هستیما.بدو زودی بیا