نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

شمارش معکوس8

1393/2/3 15:58
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

چطوری عشق مامانی.

تحمل کن فقط عشقم دیگه خیلی خیلی نزدیکی.

امروز 92/4/24 فقط و فقط.........................................

مونده.............................................

روز

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عزیزم مهیارم دیگه مامانی آماده ی آمادست.

امروز دوباره اتاقتو مرتب کردم و وسیله های بیمارستانو چک کردم قراره فردا صبح بریم بیمارستان.

 

 

 

صبح زود راه می افتیم و 9 بستری میشم و 11 هم عمل میشه و کوچولوی نازم میای بغل مامانی ایشالا.

 

قربونت بره مامانی فردا ایشالا بغلمی .

وای که چقد روز خوبیه فرداااااااااااا

درسته هم استرس دارم هم ترس.....

ولی لحظه شماری میکنم برا فردا.

 

مهیارم نمیدونی که من وبابایی چقدر خوشحالیم آخه دیگه انتظار به پایان رسید.

الان که ساعت 12 شب منو بابایی رفتیم پارکینگو همه ی وسیله هارو گذاشتیم توماشین تا خیالمون راحت شه.

 

خیلی خیلیییییییییییییییی خوشحالم نفس مامانی.

اینم بابایی در حال جمع و جور کردن وسیله ها.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا
24 تیر 92 22:03
وای به سلامتی مهین جونان شالله که جفتتون صحیح و سالم از اتاق عمل بیرون بیاید و رو دست خیری بلندشی .وای فردا انتظار به پایان میرسه و مهیار و توی بغلت میگیری قول بده سریع بیای عکسش و بذاری و خبری از خودت بدیا مواظب خودتون باشید


ممنون عزیزم مرسی.