نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

روز مادر

1393/2/3 14:01
566 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسسسسسسسسسرم.

امروز 92/2/11 روز مادر مهیارم.


اول از همه به همه ی مادرای دنیا این روز و تبریک میگم.

مامانای نی نی وبلاگی روزتون مبارک.



منم از امسال قاطی مامانا شدم و دارم حس مادر بودنو تجربه میکنم.


منم مامان شدم .

ممنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننونم خدا

منم مهیارمو دارم فعلا خیلی کوچولو برا این کارا فعلا تو دل مامانشه قربونش برم.


امروز روز خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی خوبی بود

خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی خوب قلب

امروز خیلی خوشحالم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااد

مهیارم خودش میدونه چرا       تشویقلبخندقلبلبخندقلبتشویق

 

 

 

ظهری پیش مامان بابایی بودیم و شب هم پیش مامان مامانی کادوهاشونو دادیم یه بهونه ای بود واسه تشکر بابت زحماتشون.

روزتون مبارک مامانای گل

 

سمت راست مامان جون      سمت چپ مامان بزرگ

 

و حالا کادوی بابایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

100 تومن از طرف خودش بهم داد

 

50 تومن هم از طرف مهیارم

***********مهیار***********

سال بعدم ایشالا پسرم با دستای ناز خودش به مامانش کادوشو میده .


تشویقمرسی بابایی.تشویق

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)