نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

نینیمون یه ماهه بود و مامانی نمیدونست!!!

1392/9/8 17:28
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی فدات بشم من نفس مامانی.

میخوام از وقتی بگم که متوجه شدم مامان شدم .

احساس خیلی خوبیه 

عزیزم نمیدونم

پسملی  دخملی  

هر کدومش که باشی عشق مامانی برا مامانی فرقی نداره نفس مامانی.

 

 

خدا تورو به من وبابایی بعداز 11 ماه هدیه داد تو روز سالگرد عروسیمون یعنی 91/8/26 اومده بودی تودل مامانی واما مامانی خبر نداشت.

سالگرد عروسیمون  با تولدم که یکی بود با بابایی یه جشن مختصر دوتایی گرفتیم و قرار شد چند روز بعدش بریم تبریز خونه مامانم.

 


5شنبه 2 آذر بود که شب راه افتادیم ومنم اصلا این ماه برعکس ماههای قبل تست نکرده بودم که حامله ام یا نه!!!!!!!!!!!!!!


شب تو راه همش دل درد داشتم اصلا اوضاع خوب نبود.بالاخره رسیدیم تب که دیگه صبح شده بود از اینکه رفته بودم پیش مامانم خیلی خوشحال بودم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)