نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

*** چهار ماهگیت مبارک مهیارم ***

1392/9/5 22:13
429 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل مامان امروز 92/8/21 روزه شدی.

ایشالا  120 ساله بشی مامانی.


ماهگیت مبارک مامانی

 

 

 

 

واما خصوصیات مهیاری در 4 ماهگی

مهیارم دیگه مامانشو خوب خوب میشناسه.

وقتی بغ کسی باشه و منو ببیمه خودشو پرت میکنه که بیاد بغلم.

وقتی بغل کسیه و دستامو باز میکنم میگم بغل بغل اونم دستاشو باز میکنه هی میخواد بیاد ولی نمیتونه اگه همون لحظه زیاد بغل بغل کنم و نگیرمش گریه میکنه.

دیگه کم کم داره بابایی رو هم میشناسه.

مامانی رو بیشتر از همه دوست داره چون وقتی بغلمه بغل هیشکی میره حتی بابایی.

مهیارم دیگه وقتی 12 شب میخوابه تا 4 صبح یکسره خوابه و4 که بیدارمیشه شیر میخوره بازم خواب و یا6 یا 7 دوباره بیدار برا شیر

وقتی هم 1 یا 2 میخوابه 5 یا 6 بیدار میشه وشیر میخوره وتا 8 میخوابه و دوباره شیر و بعدش اگه مامانی و بابایی خواب باشن اینم میخوابه تا 10/30 یا 11

اگه 7 یا 8 صبح بخوام باهاش بازی کنم اگه خوابش نیاد هرچی بگم هش میخنده قربونش برم.

علاقه ی زیادی به حرف زدن و گوش کردن داره

وقتی باهاش حرف میزنم یا میخنده یا بادقت گوش میکنه یا با صداهای نازش جوابمو میده.

وقتی جغجغشو میدم دستش سریع میبره دهنش.

تازگیا میخوام لباشو بوس کنم دهنشو باز میکنه.

وقتی بیقراری میکنه تا پوشکشو باز میکنم آروم میشه و کیف میکنه.

وقتی بدون پوشک میذارم پاهاشو میبره بالا و انگشتای پاهاشو با پاش بازی میده و میماله بهم

هنوز عاشق شیشه شیر حتی خالی!!!!!

صبح که از خواب بیدارمیشی بهت که سلام میکنم میخندی وقتی میگم صبحت بخیر مامانی بام میخندی و دستاتو میبری طرف دهنت.

یادم افتاد بازم مینویسم مامانی

عکسهای 4 ماهگی مهیارم

مهیارم تو جاده  زنجان_تبریز


 

بابایی توراه موقع رانندگی

 

 ورسیدیم تبریز.خونه ی دایی احمد

اینجا با بابایی و الین حرف میزنیو بازی میکنی و میخندی

 

 

 

 

کادوی 4 ماهگی پسملی

کادوی مامانی

 

 گلچینی از عکسای مهیار در یک ماه گذشته

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شایان(زهرا)
7 آذر 92 10:25
4 ماهگیت مبارک عزیزم.مامانی کجا بودین؟؟؟دیر اپ میشین؟
مامان
9 آذر 92 8:03
سلام عزیزم . مبارک باشه. خیلی کم پیدا بودی خانم. اما من همه ی پست ها رو خوندم.