نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

شمارش معکوس2

1393/2/3 15:25
691 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیارم

دیگه مامانی داره میترکه.خیلی سختی میکشم دیگه حتی نمیتونم خودم به تنهایی بشینم بلند شم البته از خیلی وقت پیش اینطوریم ولی الان دیگه بدتر شدم و اکثر وقتا از درد همش ناله وگریه.

شبا بی خوابی و درد امانمو بریده.

 

 

ترکای شکمم دارن میسوزن و درد دارن.

نفسم مهیارم امروز 92/4/13 فقط 6 روز یا همون یه هفته ی دیگه مونده تا بیای بغلم عشقم

 

امروز پنجشنبه ست و هفته بعد پنجشنبه 20 تیر صبح بیمارستان رسالت روز موعودته نفسم

اخ جون دیگه نزدیک نزدیکی پسرم

ولی میترسم دلم تنگ بشه برا این روزام که تو شکممیو هیشکی حتی یه لحظه هم نمیتونه ازم جدات کنه و ...

قربونت برم بوسسسسسسسسسسسسسسس

 

امروز 92/4/13 ........فقط ...6 روز مونده به روز موعود مهیارم

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عاطفه
11 تیر 92 15:06
سلام مامانی،این کوچولوها مارو پیر میکنن تا بزرگ بشن.

راستی عزیزم چرا شما فقط عنوان مینویسی؟

مراقب مهیار جوون باش منتظر عکساشیم!!




عنوان چی عزیزم؟


آهان !اول عنوانشونو مینویسم بعد سر فرصت پرش میکنم.
مامان ساتیار
12 تیر 92 22:44
ایشاالله به خوشی و سلامتی دنیا بیاد.. نوشته ها رو که می خوندم تمام خاطراتم برام زنده شد.. حق داری این حال رو داری.. منم همینجوری بودم.. ایشاالله به شادی و سلامتی


ممنون عزیزم
فریبا
14 تیر 92 10:15
سلام مهین جون خوبی مهیار کوچولو چطوره. وای آی گفتی مهین منم اون موقع که سارینا توی شکمم بود به هادی میگفتم وای چقدر خوشحالم که الان توی شکمم و دست هیچکی بهش نمیرسه و فقط مال منه ولی مهین همینکه بدنیا اومد خیلی جدی جدی داشت حسودیم میشد که چندبارم به هادی گفتم من دوست ندارم سارینا رو با کسی قسمت کنم هادیم میگفت منکه باباشم گفتم به هرحال مال تو هم هست و من نمیخام حاضرم 10 بچه دیگه بیارم و فقط تو دست از سر سارینا بردار چون فکر میکنم هیچ بچه ای بچه اول نمیشه


آره واقعا عزیزم.
مامانی آرتین
15 تیر 92 15:14
عزیزم انشاا... فرشته کوچولوتونو به سلامتی در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون
مامان عاطفه
16 تیر 92 18:07
ای جوون پس مهیار جیجل آماده برای فروده

پس اگه اشتباه نکنم باید سه روز تا اومدنش مونده باشه.

انشالله زایمان راحتی داشته باشی خانومی




آره عزیزم ممنون


مامان آرشیدا
17 تیر 92 1:51
سهلام خانمی اول تا یادم نرفته بگم خودت تا 2 ماهی فکر نکنم بیای تو سایت فقط خواهشا بابایی بگو بیاد به ما خبر بده با یه عسک کوشولو از چیگمل تا ما ببینیمشو از حال خودتم خبردار بشیم ایشاله که بسلامتی بدنیا بیاد و زود بگیری تو بغلت و بدون که وقتی ببینیش دیگه دوست نداری تو شکمت باشه چون عشقی غیر قابل وصف یهو میره تو وجودت که نمیخوای چشم از روش برداری میبوسم نی نی تو
مامان عاطفه
19 تیر 92 1:32
سلام گلم.مرسی تو و مهیار جون خوبین؟
ناازی.چشم بهم بزنی میشه 25،
منم خیلی اذیتم،بلند شدن و نشستن شده برام سخت ترین کار دنیا!!!
منو که گفتن 27تیر هنو دکتر نرفتم نکنه تاریخ زایمان منم تغییر کنه.......


نمیونم والا!!!!