نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

روز پدر @با تاخیر @

1393/2/1 16:00
2,153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهیارم .

امروز 92/2/3 تولد حضرت علی واین روز روز پدر یا روز مرد میگن پسملم.

niniweblog.com

پپپپپپپپس...

اول از همه .....

 

niniweblog.com@@عشقم روزت مبارک خیلی دوستت دارم.و میخوام اعتراف

کنم که من عشقو باتو شناختم عشق جاودان من.

دوستت دارم  بوس بوس @@niniweblog.com

 

دوسسسسسسسسسسسسسسسستت دارم نفسسسسسسسسسسسسسسم

 

 قلبقلبماچماچقلبقلبماچماچ

 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

niniweblog.com

دوم بابا شدن میثم...................................

عزیزم از امسال دیگه قاطی باباها شدی پس مبارکت باشه روز پدر ایشالا که بابای خوبی باشی برا مهیارمون.

ومطمئنم که بهترین پدر دنیا خواهی شد.

وحالا .................

مهیار......مرد کوچک مامانی و بابایی

 

مهیارم روزت مبارک باشه پسرم ;مرد کوچک مامانی

 

کادوی مامانی به مرد کوچولوش ...مهیار

مبارکت باشه پسرم


 


 

niniweblog.com

اینم از طرف مهیار به بابایی.......

سلام بابایی (بابا میثم)

روز پدر و بهت تبریک میگم بابای خوبم.

 

ماچروزت مبارکقلب

 

یخرده دیگه منتظر باشی زودی میام بابایی.

niniweblog.com

 

فعلا تو دل مامانی ام و هی جام تنگ تر میشه ولی دست مامانی درد نکنه خیلی برام زحمت میکشه

زودی میام پیشتون.عینک

niniweblog.com

 

niniweblog.com

و حالا ...

سلام بابای خوبم.

قلببابا جونم روزت مبارک ماچ

ایشالا که همیشه سالم وسلامت باشی سایت بالا سرمون.


بابابزرگ روزت مبارک

ازطرف مهیار

niniweblog.com

و.....

پدرشوهر عزیزم

روزت مبارک ایشالا که همیشه سلامت باشین.

امسال اولین سال که پدر بزرگ شدین  بهتون تبریک میگم.

ایشالا سال بعد با نوه تون میاییم پیشتون.قلب

روزت مباک بابابزرگ

از طرف مهیار

اولین نوه تون


 اینم گلی که برا باباها برده بودیم یه بهونه ای برا تشکر بابت زحماتشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)