نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

پنجمین سونوگرافیو تعیین جنسیت

1393/1/30 2:09
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی.

حال مامانی اصلا خوب نیس ومریض شده از صبح دکتر بودم حساسیت دارم.شب تا صبح بیدارم.ناراحت

چند روزه که مامانمو بابام از تب اومدن واسه کار خونشون واینا.سرم خیلی شلوغه.

امروز91/11/30  با مامانمو بابام رفتیم سونوگرافی خاتم سرخود تا ببینم جنسیت نشون میده یا نه!چشمک

بابام بیرون بود منو مامانم رفتیم خیلی استرس داشتم بابایی هم اصلا خبر نداشت.دل تو دلم نبود فقط منتظر بودم بدونم چی میگه دکتره.

آقای دکتر ازم پرسیدکه چند ماهته؟گفتم 4 ماه و 4 روزه میخوام جنسیتشو بدونم یه هفته پیش رفتم نشون نداد!!!!قهر

 

همین که نگاه کرد گفت پسررررررررررررررررره وای پسرم قند عسلم تو پسر بودیو مامانیو انقد چشم انتظار گذاشتی!!


ولی گفت 95%نیشخند


وزنتم 151 گرم بود قربونت برم


اما یه خبر بد که گفت وضعیتت خطر ناکه ومایع  3 سانت بالاتر از حد نرماله باید مواظب باشم!!!!آخ

شبم کلی مهمون داشتیم وشیرینی تعیین جنسیتتو خوردیم.مژه

حالا شدی پسمل مامانی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)