نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

شصت و یکمین روز زندگی مهیارم تا شصت و پنج

1392/8/3 20:11
924 بازدید
اشتراک گذاری

شصت و یکمین روز مهیارم

شصت و دومین روز مهیار

سلام نفسم میبینی بعد حموم چه ژست مردونه ای گرفتی!!!!!

شصت و سومین روز زندگی مهیار

واکسن 2 ماهگی

سلام مهیارم امروز 92/6/25 رفتیم واکسن 2 ماهگیتو زدن

ای جانم پسرم خیلی گریه کردی!!!استرس

بعد از واکسن یخرده بدنت سست شده بود ولی بعد از یکی دو ساعت دیگه اصلا حال نداشتیو داشتی کم کم تب میاوردی!ناراحت

چون اصلا حال نداشتی نتونستم درست حسابی ازت عکس بندازم!

و هی حالت بدتر میشد ولی بعداز ظهری یذره حالت بهترشد اینم عکسش.


 

اینجا دوباره تب کرده بودی!!!

اینجا هم اومدیم خونه خودمون و تبت خیلی زیاد شده!!!!

شصت و چهارمین روز زندگی مهیار

سلام مامانی

هنوز حالت خوب نشده و تبتم بازم بالاست!!!

میبینی پسرم اول صبح انقد داغ بودیکه لخت نگهت داشته بودم!!!

همش بیقراری و گریه!!

الهی دورت بگردم.

اینجاهم آماده شدیم بریم خونه مامان جون

شصت و پنجمین روز زندگی مهیار

 

دومین فرنی خوری مهیار

مهیارم مامانی از الان هفته ای 2 قاشق بهت فرنی میده

ولی خیلی شل درست میکنم که اذیت نشی.

آخ قربون اون دستای کوچولوت که بابایی نتونست تحمل کنه و گازشون گرفت!!!

توام که داشتی فرنی میخوردی !!!

قربونت برم ببخشید !


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایلیا
30 شهریور 92 7:31
سلام عزیزم ماشالا خیلی ناز شدی ایلیای منم برای واکسن خیلی گریه کرد شب تا صبح تب کرد.مامانی چرا بهش فرنی میدی؟زود نیست؟


آخه شیرم جواب نمیده میگم از الان بدم کم کم زیادش کنم.دکترش نمیزاره شیر خشک بدم.
آرزو
30 شهریور 92 12:11
سلام ...منم لینکت کردم...پسرت خیلی بانمکه خدا حفظش کنه ...میگم نفهمیدم بالاخره 25 تیر متولد شده یا 22 ؟


سلام مرسی عزیزم.25 تیر
مامی شایان(زهرا)
30 شهریور 92 18:14
اخی چرا گازش گرفت بابایی؟گناه دارهشما هم لینک شدی
مامان زهرا
4 اردیبهشت 93 20:32
سلام مامان مهیار وبلاگتون خیلی جالبه یه حدودیشو خوندم دوست دارم از تجربیاتتون بیشتر استفاده کنم اگه میشه لینکم کنید چطوری فرنی انقدر زود شروع کردی؟
****** ≪مامانی≫ ******
پاسخ
ممنون مرسی.آره دیگه زودی شد!