نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

دکتر رفتن مهیار

1392/12/14 18:51
549 بازدید
اشتراک گذاری

صدو نود وهشتمین روز زندگی مهیارم

اول صبح و طرز بیدار شدن مهیار

 پسرم امروز بخاطر جیغایی که شبا میکشی و نمیخوابی بردمت دکتر من فک میکردم گوشت درد میکنه بیشتر بخاطر این ناراحت بودم.

صبح بابایی از درمانگاه نکو وقت گرفت برا 8 شب.

امروز گفتی مامان خیلی واضح.

😃😉😥😁😊😍

شب که رفتیم خیلی شلوغ بود و تا ساعت یه ربع به ده اونجا بودیم.

اونجا که بودیم همش دلبری میکردی و همه رو میخندوندی.

اصلا یجا بند نبودی بابایی همش مجبور بود بغلت کنه و راه بره تا که آروم بشی.

آخه من دیگه سختمه روز به روز داری بزرگ میشی و ماشاله سنگینتر و همش بابایی مجبور ورت داره من فقط تو خونه وقتی بابایی نیست ورت میدارم بابایی که میاد راحتم.

اسم دکترت بیدانی بود.

از این ب بعد میبریمت پیش اون برا معاینه.

گفت ماه بعد که اومدین تشکیل پرونده میدیم الان شلوغه نمیشه.

وزنت دوباره شده : 9 کیلو

قدت هم : 67 سانت

دکترت گفت که بیخوابی و بیقراریش از دندونشه نه گوشش .

گوشش سالم و عفونت و ایناهم نداره.

شیر نخوردنتم از دندونته.

وقتی دکتر داشت گوشتو معاینه میکرد گریه کردی و بابایی هم سریع آهنگ گوشیشو گذاشت و آروم شدی آخه عاشق آهنگ بارانی (صد بار )

بهش گفتم که همیشه شکمش خشک و دیر به دیر کار میکنه و گفت از این به بعد فعلا سرلاگ برنج بده نه گندم.

آخه من از همون اول دارم گندم میدم!!

یه پودی هم داد برا شکمت و

شربت دیفن هیدرامین برا دندونت که هر وقت بیقراری کردی بزنم به لثه گیرت و ماساژ بدم لثه هاتو و

استامنوفنم داد که شبا بدم تا بخوابی و

ژل بیحس کننده هم داد.


این عکس هم بعد برگشتن از دکتر

 

 

 

 

 

 


صدو نودو نه روزگی مهیار

قربون اون موهای خروسیت بشم عشق مامان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرشیدا
10 بهمن 92 12:05
سلام.خوب عزیزم یه گزینه هست تو قسمت ارسال مطلب جدید پایین {ثبت موقت و عدم نمایش در وبلاگ}اونو علامت بزن و بعد مدیریت مطالب قبلی رو باز کن و همه کاراتو بکن بعد علامته رو بردار و ثبت کن .
****** ≪مامانی≫ ******
پاسخ
میدونم عزیزم.همیشه همین کارو میکردم .
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
14 بهمن 92 13:46
نازی انشالله برا دندونت زیاد اذیت نسی. امیررضا هم بیقراریش زیاد شده.خوابه یه دفعه جییغ میزنه منم نمیدونم علتش دندونه یا دل درد یا خواب بد؟؟؟؟؟؟
مامان شایان
19 بهمن 92 1:17
اخه تو چقدر نازی پسر گل.شایانم خیلی بد شیر میخوره