نفس مامان مهیار جوننفس مامان مهیار جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

مامانی ومهیار کوچولو

اولین محرم مهیار و 113 روزگیش

1392/9/5 18:00
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.

امروز 92/8/14 محرم شروع شد.


پسرم امسال

اولین سالیه که در ماه محرم حضور داری و تو عذاداریا همراه مامان شرکت میکنی.


البته پارسالم بودی ولی تو دل مامانی.

پارسال روز تاسوعا بودنت قطعی شد و نذر کردم سالم بدنیا بیای و تاسوعارو ببرم تبریز عذاداری.

برات نذر کردم که علی اصغرت کنم.

اینم لباست.


ایشالا چندروز دیگه میریم تبریز.

مهیارم مامان جون اولین روز تو بیمارستان نذر کرده که هر سال برات پیراهن مشکی بخره و حسینیت کنه.قبول باشه ایشالا.آمین

اینم پیراهن مشکیت با شال مشکی

؟

؟


صدو سیزده روزگی مهیارم واولین روز محرم




 


قربونت برم نانازم اینجا کلی خراب کاری کرده بودیو مجبور شدم کلا لختت کنم و بشورمت.

دوباره لباس پوشوندم و منتظر بابایی شدیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)